Welkom

Elk jaar organiseerd Groei & Bloei Gemert e.o. weer interessante lezingen en leuke excursies over alles wat met tuinen en tuinieren, dus met bloemen en groen in de tuin te maken heeft. Vindt je tuinieren èn tuinen bekijken en er met anderen over praten leuk, sluit je dan aan bij ons.

In de linkerkolom vind je onze activiteiten en tevens kun je nog even terugkijken wat al geweest is. Gebruik op je telefoon het hamburgerteken (de drie streepjes) om te schakelen tussen verschillende tabs op de website.

Activteiten bij andere verenigingen

Ook bij andere Groei em Bloei verenigingen in onze omgeving vinden er allerlei activiteiten plaats waar u misschien wel aan deel zou willen nemen. U kunt hier gemakkelijk van op de hoogte blijven door zich aan te melden op de nieuwsbrieven van de betreffende verenigingen zoals Helmond, Deurne/Venray en Meierijstad.