Lezing: 'Natuurlijk tuinieren met planten en dieren'.

• Op dinsdagavond 5 maart is de lezing door Leo Brand.
  • We beginnen om 20.00 uur in Zalencomplex Dientje, Kerkstraat 9 in Gemert.
  • Gratis voor leden en € 7,50 voor niet-leden.
  • Opgeven is niet nodig.

Wederom hebben we Leo Brand uitgenodigd omdat hij bekend staat om z’n aanstekelijke manier van vertellen, maar zeker ook om zijn fantastische foto’s die hij ons graag laat zien.

Heel veel huidige tuiniers zijn in hun hoofd al lang bezig met natuurlijk tuinieren en vertalen dat steeds meer naar hun eigen tuin. Leo reikt ons een flink aantal kleine ingrepen aan die we vrij eenvoudig kunnen toepassen en daardoor nog meer van de natuur in onze eigen tuin kunnen genieten. Tijdens deze avond krijgt u aanwijzingen om meer samenhang te brengen tussen bodem, planten en dieren zodat uw tuin een beter gelaagdheid en bodem krijgt. En…minder schoffelen en meer genieten, dat moet toch aantrekkelijk zijn voor ieder tuinier.

Meer info:  over Leo Brand

Er staat voor iedere deelnemer weer een plantje klaar.