Vergeet-mij-nietjes

• Lees ook de weekbladen in Gemert-Bakel, Boekel en omgeving die u wekelijks in de brievenbus krijgt voor aanvullende informatie.
  • Bij opgave voor een activiteit bv. een tuinenreis, excursie of workshop geldt de volgorde van opgave en betaling.
  • Betaal dus tijdig, na betaling is de opgave pas definitief.
  • Leg het jaarboekje niet te ver uit uw buurt zodat uw het makkelijk en regelmatig inkijkt.
  • Carpoolen: meerijders betalen een kleine vergoeding aan de chauffeur.
  • Wist u dat: Groei & Bloei Gemert en omgeving zijn 55e jaar ingaat?
  • Het maandblad Groei & Bloei 10 maal per jaar uitkomt.
  • Leest u dan ook wat voor activiteiten bij het ledenvoordeel staat?
  • Het mailadres van onze afdeling is: info(at)gemert.groei.nl
  • Wist u dat wij ook op Facebook te zien zijn: www.facebook.com/Groei & Bloei Gemert e.o.?
  • Als lid van Groei & Bloei is uw stem geld waard! Door middel van de Raboclub Support-actie kunt u 1 keer per jaar op onze club temmen. Draagt u ons een warm hart toe en bent u lid van Rabobank Helmond Peel Noord, geef dan dit jaar uw stem weer aan Groei & Bloei afdeling Gemert e.o. We zijn er erg blij mee.
  • Nieuwe leden zijn van harte welkom. Breng daarom ook andere belangstellende gerust mee naar onze bijeenkomsten.
  • Het kopje koffie bij lezingen is gratis. Ook krijgt u een gratis plantje mee naar huis.
  • Met je ledenpas kunt u ook gratis naar lezingen en demoavonden bij afdelingen in de buurt.
  • Je kunt gratis gebruik maken van de landelijke Groei & Bloei adviesdienst.
  • De landelijke Groei & Bloei bestond dit jaar 151 jaar.