Gemert e.o.

De moestuingroep sluit het seizoen traditiegetrouw af met een etentje. Ingredienten van de recepten zijn zoveel mogelijk  vers uit eigen moestuin.

Een kleurrijke rode-bietensalade gemaakt door Elly en het heerlijke toetje was van Rina.

In september was de laatste bijeenkomst van de moestuingroep van bij Ton.
Het regende na een lange droge zomer, heel fijn maar op het verkeerde moment. Vandaar dat we koffie dronken tussen het gereedschap met lekkere hapjes gemaakt van Oostindische-kers bloemen gevuld met kaascreme.

In de tweede week van april was de 1e bijeenkomst van de moestuingroep in 2022 bij Rina.
We hebben 3 nieuwe leden mogen verwelkomen. Heel fijn om nog meer enthousiaste leden te zien.

Tijdens de koffie/thee met koek is er een datumschema gemaakt en ook van bezoekadressen voorzien.

Op de foto’s is te zien dat alles nog klein is maar zeker in goede ontwikkeling. Ook kwam het onderwerp 'kompost' volop aan de orde.

Kortom weer een gezellige leerzame avond. Volgende maand zijn we te gast bij ons nieuwe lid Harold en Tiny.