Excursie naar De Tuinen in Demen, 26 april

De Tuinen in Demen zijn van Martje van den Bosch en haar partner Fridtjof.

Martje kennen we van een geweldige lezing die ze een paar jaar geleden in onze afdeling heeft gegeven.
Afgelopen winter hebben ze in hun tuin zo’n 18.000 tulpenbollen geplant en meer dan duizend andere bollen, waaronder wel 80 verschillende soorten narcissen. Elk deel van de tuin krijgt z’n eigen kleurencombinatie van bollen.

Dat belooft een kleurrijk voorjaar te worden. Dit willen we natuurlijk met eigen ogen zien,  zie:  detuinenindemen.nl

Dinsdagmiddag 26 april hebben we met een leuke groep leden een bezoek gebracht aan het 'bloembollenfestival' in De tuinen in Demen.

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren Martje en Fridtjof met koffie/thee en heerlijke aardbeienvlaai.
Daarna konden we in ons eigen tempo aan de hand van een gekregen plattegrond de tuinen verkennen. Diverse kamers in eigen kleurstellingen. Fantastisch om te beleven. Inderdaad, een kleurenfestival en werkelijk een lust voor het oog.

In het fotoalbum meer mooie foto's.