Welkom bij Groei & Bloei Gemert en omstreken

Wij zijn dé vereniging voor iedereen, die van tuinen en van tuinieren houdt in Gemert en omstreken.

Ook dit jaar in 2024, organiseren we weer interessante lezingen en leuke excursies over alles wat met tuinen en tuinieren, dus met bloemen en groen in de tuin te maken heeft.

Vind je het leuk om te tuinieren èn tuinen te bekijken en er met anderen over praten, sluit je dan aan bij ons.

Groei & Bloei is een vereniging van liefhebbers van tuinen en tuinieren.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Zoetermeer.
De vereniging bestaat uit 120 afdelingen door heel Nederland en Vlaanderen, elk met een eigen bestuur.
Zij organiseren door het jaar heen voor hun leden activiteiten, variërend van lezingen en workshops tot excursies en korte reizen naar mooie tuinen.
De vereniging geeft een tijdschrift uit voor tuinliefhebbers met de naam Groei & Bloei.
Het is het grootste tuintijdschrift in Nederland. Leden krijgen het blad gratis bij hun lidmaatschap.
Ook is er een maandelijkse nieuwsbrief.
U kunt zich hiervoor aanmelden: www. groei.nl/inschrijven

• Wil je lid worden, dan kun je je aanmelden bij  'Groei & Bloei Gemert en omstreken'.
  • Je ontvangt dan tevens het blad Groei & Bloei wat 10 keer per jaar verschijnt.
  • Klik  dan op  AANMELDFORMULIER
  • Als lid van Groei & Bloei kunt u ook deelnemen aan activiteiten van andere afdelingen bij u in de buurt.
  • Afdeling Groei & Bloei Gemert en omstreken probeert een aantrekkelijk aanbod te doen op het gebied van onder andere tuinbezoeken, tuinreisjes, moestuinieren, bloemschikken, excursies.