Tuinenreis, 22 juni

• Tuinenreis Groei & Bloei Gemert en omgeving

Prachtige tuinenreis naar provincie Gelderland

Zaterdag 22 juni a.s. organiseert Groei & Bloei haar jaarlijkse tuinenreis.

Dit jaar staan er 2 bijzondere tuinen en een prachtige kwekerij annex boerderijtuin in provincie Gelderland op het programma. De tuinen zijn gekozen om hun unieke karakter en de passie voor tuinieren.

Laat je verrassen door al het moois wat er te zien is!

Ook niet-leden en tuinliefhebbers kunnen hieraan deelnemen, informatie over het aanmelden voor deze mooie tuinenreis volgt hieronder.

De bus vertrekt om 8.15 uur vanaf het Ridderplein Gemert.

De kosten inclusief een lekkere lunch bedragen € 55,- voor leden en € 65,- voor niet-leden en andere belangstellende.

Aanmelden tuinenreis:

Aanmelden kan tot 20 juni bij Betsie v.d. Heijden van Groei & Bloei Gemert e.o.

Bel naar (0492) 362861 of 06-46223362.

Of meld u aan via de e-mail: betsievanderheijden(at)kpnmail.nl

Deelname is definitief na het voldoen van de reissom op rekeningnummer NL57 RABO 0116 1974 63 van Groei & Bloei onder vermelding van uw voor- en achternaam